Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije

Katarina Kljajić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Kljajić, K. (2017). Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, K. (2017). 'Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić K. Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

K. Kljajić, "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934