Iskrić, M. (2017). Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide) (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190
Iskrić, Mateja. "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190
Iskrić, Mateja. "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190
Iskrić, M. (2017). 'Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190
Iskrić M. Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190
M. Iskrić, "Segmenti upravljanja kvalitetom u organizaciji (Studija slučaja: Pozivni centar Transcom Worldwide)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176190