Šušnić, M. (2016). Marketing u konjičkoj industriji (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820
Šušnić, Mihovil. "Marketing u konjičkoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820
Šušnić, Mihovil. "Marketing u konjičkoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820
Šušnić, M. (2016). 'Marketing u konjičkoj industriji', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 08.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820
Šušnić M. Marketing u konjičkoj industriji [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 08.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820
M. Šušnić, "Marketing u konjičkoj industriji", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820