završni specijalistički
Marketing u konjičkoj industriji

Mihovil Šušnić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Šušnić, M. (2016). Marketing u konjičkoj industriji (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820

Šušnić, Mihovil. "Marketing u konjičkoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820

Šušnić, Mihovil. "Marketing u konjičkoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820

Šušnić, M. (2016). 'Marketing u konjičkoj industriji', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820

Šušnić M. Marketing u konjičkoj industriji [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820

M. Šušnić, "Marketing u konjičkoj industriji", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174820