Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu

Boris Marjanović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Marjanović, B. (2017). Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović, Boris. "Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović, Boris. "Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović, B. (2017). 'Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

Marjanović B. Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163

B. Marjanović, "Ponašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:738163