Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane

Andrea Kalamir (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad

Kalamir, A. (2017). Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea. "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea. "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, A. (2017). 'Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir A. Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

A. Kalamir, "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554