Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)

Andrea Juraja (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad

Juraja, A. (2016). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, Andrea. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja, A. (2016). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

Juraja A. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093

A. Juraja, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) u ugostiteljstvu (kafićima)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:691093