diplomski rad
Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta

Marina Andrijanić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za financije i računovodstvo
Citirajte ovaj rad...

Andrijanić, M. (2018). Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić, M. (2018). 'Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

Andrijanić M. Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444

M. Andrijanić, "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444