Andrijanić, M. (2018). Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić, Marina. "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić, M. (2018). 'Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
Andrijanić M. Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444
M. Andrijanić, "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika na primjeru poduzeća iz drogerijskog tržišta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:746444