diplomski rad
Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju

David Maleta (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Maleta, D. (2016). Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta, D. (2016). 'Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

Maleta D. Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262

D. Maleta, "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262