Maleta, D. (2016). Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta, David. "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta, D. (2016). 'Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
Maleta D. Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262
D. Maleta, "Suvremeni oblici interaktivne marketinške komunikacije u životu i poslovanju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305262