završni specijalistički
Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda

Kristian Šustar (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Šustar, K. (2018). Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar, Kristian. "Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar, Kristian. "Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar, K. (2018). 'Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

Šustar K. Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570

K. Šustar, "Uloga marketinga u razvoju novog turističkog proizvoda", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335570