Kovačević, L. (2018). Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević, Lucija. "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević, L. (2018). 'Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
Kovačević L. Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968
L. Kovačević, "Marketing sadržaja kao sredstvo marketinga putem utjecajnih osoba.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:650968