diplomski rad
Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj

Gorana Tol (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Tol, G. (2018). Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol, Gorana. "Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol, Gorana. "Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol, G. (2018). 'Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

Tol G. Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952

G. Tol, "Primjena društvenog marketinga u svrhu promicanja zdravlja u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122952