završni rad
Kreativnost u oglašavanju

Manuela Radočaj (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Radočaj, M. (2018). Kreativnost u oglašavanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:271746

Radočaj, Manuela. "Kreativnost u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:271746

Radočaj, Manuela. "Kreativnost u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:271746

Radočaj, M. (2018). 'Kreativnost u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:271746

Radočaj M. Kreativnost u oglašavanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:271746

M. Radočaj, "Kreativnost u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:271746