prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača

Botkuljak, Marta (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Botkuljak, M. (2018). Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, Marta. "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, Marta. "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak, M. (2018). 'Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Botkuljak M. Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 03.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

M. Botkuljak, "Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:389773

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.