diplomski rad
Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije

Kornelija Magdić Klaić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Magdić Klaić, K. (2018). Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić, Kornelija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić, K. (2018). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

Magdić Klaić K. Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015

K. Magdić Klaić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja usmjerenog na djecu posredstvom multimedije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:947015