Ljevar, B. (2018). Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d. (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:611173
Ljevar, Boris. "Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:611173
Ljevar, Boris. "Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:611173
Ljevar, B. (2018). 'Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:611173
Ljevar B. Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d. [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:611173
B. Ljevar, "Marketinški profil hrvatskog izvoznika - slučaj INA d.d.", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:611173