završni rad
Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža

Dejan Nagy (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Nagy, D. (2018). Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:581205

Nagy, Dejan. "Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:581205

Nagy, Dejan. "Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:581205

Nagy, D. (2018). 'Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:581205

Nagy D. Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:581205

D. Nagy, "Digitalno oglašavanje pomoću društvenih mreža", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:581205