završni rad
Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini

Kazimir Bogdan (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Bogdan, K. (2016). Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, Kazimir. "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan, K. (2016). 'Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

Bogdan K. Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514

K. Bogdan, "Osobni, psihološki i društveni čimbenici koji utječu na proces odlučivanja u kupovini", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:550514