prikaz prve stranice dokumenta Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine

Jacoby, Ines
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Jacoby, I. (2018). Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby, Ines. "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby, Ines. "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby, I. (2018). 'Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Jacoby I. Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

I. Jacoby, "Promjene potrošačke percepcije u okruženju e-trgovine", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:568093

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.