Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Erceg, A. (2012). Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104
Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104
Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104
Erceg, A. (2012). 'Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104
Erceg A. Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2012 [pristupljeno 06.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104
A. Erceg, "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104