disertacija
Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika

Aleksandar Erceg (2012)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Erceg, A. (2012). Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, Aleksandar. "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg, A. (2012). 'Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

Erceg A. Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2012 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104

A. Erceg, "Franšizni poslovni model i njegov utjecaj na strategije rasta poduzetnika", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:768104