Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing ekoloških proizvoda

Damir Milić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za nacionalnu i međunarodnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Milić, D. (2018). Marketing ekoloških proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998146

Milić, Damir. "Marketing ekoloških proizvoda." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998146

Milić, Damir. "Marketing ekoloških proizvoda." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998146

Milić, D. (2018). 'Marketing ekoloških proizvoda', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998146

Milić D. Marketing ekoloških proizvoda [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998146

D. Milić, "Marketing ekoloških proizvoda", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:998146