završni rad
Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije

Luka Stojanović (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Stojanović, L. (2018). Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović, L. (2018). 'Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

Stojanović L. Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900

L. Stojanović, "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900