Stojanović, L. (2018). Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović, Luka. "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović, L. (2018). 'Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
Stojanović L. Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900
L. Stojanović, "Primjena marketinga u sportu na primjeru Hrvatske nacionalne reprezentacije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:003900