Barišić, J. (2018). Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794
Barišić, Josip. "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794
Barišić, Josip. "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794
Barišić, J. (2018). 'Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794
Barišić J. Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794
J. Barišić, "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794