Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing

Josip Barišić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Barišić, J. (2018). Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić, Josip. "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić, Josip. "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić, J. (2018). 'Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

Barišić J. Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794

J. Barišić, "Personalizacija multimedije kao osnovica suvremenog marketinga: e-mail marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:194794