diplomski rad
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing

Martina Blažević (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Blažević, M. (2018). Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina. "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina. "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, M. (2018). 'Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević M. Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

M. Blažević, "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559