prikaz prve stranice dokumenta Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom

Levanić, Monika (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Levanić, M. (2018). Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, M. (2018). 'Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić M. Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 05.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

M. Levanić, "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.