Stipanović, F. (2018). Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089
Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089
Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089
Stipanović, F. (2018). 'Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089
Stipanović F. Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089
F. Stipanović, "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089