prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta

Periša, Petra
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Periša, P. (2018). Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, P. (2018). 'Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša P. Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

P. Periša, "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.