Martinović, J. (2016). Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović, J. (2016). 'Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović J. Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
J. Martinović, "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784