Klanac, N. (2018). Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac, N. (2018). 'Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac N. Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
N. Klanac, "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874