prikaz prve stranice dokumenta Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba

Šljivac, Mislav (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šljivac, M. (2019). Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, Mislav. "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, Mislav. "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac, M. (2019). 'Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 31.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Šljivac M. Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 31.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

M. Šljivac, "Oglašavanje kroz strategiju utjecajnih osoba", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:489493

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.