završni rad
Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća

Matea Matković (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Matković, M. (2019). Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, Matea. "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković, M. (2019). 'Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

Matković M. Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886

M. Matković, "Internet kao masovni medij - uloga influencera u poslovanju poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:342886