Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju

Dora Milković (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad

Milković, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128

Milković, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128

Milković, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128

Milković, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128

Milković D. Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128

D. Milković, "Utjecaj društvenih mreža na kreativnost u poslovanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:222128