Steinbrickner, V. (2018). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865
Steinbrickner, Vedrana. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865
Steinbrickner, Vedrana. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865
Steinbrickner, V. (2018). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865
Steinbrickner V. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865
V. Steinbrickner, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865