završni rad
Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.

Vedrana Steinbrickner (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad

Steinbrickner, V. (2018). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner, Vedrana. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner, Vedrana. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner, V. (2018). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner V. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

V. Steinbrickner, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865