završni specijalistički
Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu

Zoran Pakšec (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Pakšec, Z. (2019). Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421

Pakšec, Zoran. "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421

Pakšec, Zoran. "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421

Pakšec, Z. (2019). 'Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421

Pakšec Z. Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421

Z. Pakšec, "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421