Pakšec, Z. (2019). Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec, Zoran. "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec, Zoran. "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec, Z. (2019). 'Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Pakšec Z. Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421
Z. Pakšec, "Potencijali marketinške komunikacije s ciljem preventivnog djelovanja u vatrogastvu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:579421