Bilić, I. (2019). Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950
Bilić, Iva. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950
Bilić, Iva. "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950
Bilić, I. (2019). 'Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950
Bilić I. Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 01.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950
I. Bilić, "Tehnike i alati istraživanja zadovoljstva potrošača sa naglaskom na Y generaciju.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:353950