diplomski rad
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni

Ivona Blažević (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Blažević, I. (2019). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, I. (2019). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević I. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 21.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

I. Blažević, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267