prikaz prve stranice dokumenta Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva

Živikić, Martina (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Živikić, M. (2019). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić, M. (2019). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Živikić M. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 04.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

M. Živikić, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.