Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer

Dominik Vidaković (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Vidaković, D. (2019). Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666

Vidaković, Dominik. "Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666

Vidaković, Dominik. "Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666

Vidaković, D. (2019). 'Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666

Vidaković D. Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666

D. Vidaković, "Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.