prikaz prve stranice dokumenta Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama

Krupica, Hrvoje
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata

Citirajte ovaj rad

Krupica, H. (2019). Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, Hrvoje. "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica, H. (2019). 'Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Krupica H. Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

H. Krupica, "Planiranje marketing aktivnosti u financijskim institucijama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:895169

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.