Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana

Tino Ateljević (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Ateljević, T. (2019). Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, Tino. "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević, T. (2019). 'Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Ateljević T. Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

T. Ateljević, "Marketinške strategije u fazi uvođenja proizvoda široke potrošnje na primjeru izletničkog katamarana", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:564070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.