Rezo, A. (2019). Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, A. (2019). 'Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo A. Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
A. Rezo, "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252