Musliu, T. (2019). Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:950905
Musliu, Teuta. "Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:950905
Musliu, Teuta. "Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:950905
Musliu, T. (2019). 'Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:950905
Musliu T. Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:950905
T. Musliu, "Razvoj, perspektiva i marketinška obilježja nautičkog turizma i marina u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:950905