Franjković, J. (2019). Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366967
Franjković, Jelena. "Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366967
Franjković, Jelena. "Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366967
Franjković, J. (2019). 'Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366967
Franjković J. Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366967
J. Franjković, "Odrednice i učinci cjenovnog imidža maloprodavača", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366967