prikaz prve stranice dokumenta Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga
Završni rad

Perić, Antonio
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Perić, A. (2020). Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić, Antonio. "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić, Antonio. "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić, A. (2020). 'Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić A. Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 10.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

A. Perić, "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.