diplomski rad
Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje

Jelena Šimunić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Šimunić, J. (2016). Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić, Jelena. "Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić, Jelena. "Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić, J. (2016). 'Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić J. Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

J. Šimunić, "Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016