diplomski rad
Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.

Mario Lukačić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Lukačić, M. (2016). Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić, Mario. "Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić, Mario. "Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić, M. (2016). 'Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić M. Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

M. Lukačić, "Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159