prikaz prve stranice dokumenta Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.

Lukačić, Mario
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lukačić, M. (2016). Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić, Mario. "Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić, Mario. "Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić, M. (2016). 'Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Lukačić M. Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

M. Lukačić, "Proces i metode istraživanja tržišta krajnje potrošnje.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077159

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.