Mandurić, I. (2020). Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010
Mandurić, Ivana. "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010
Mandurić, Ivana. "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010
Mandurić, I. (2020). 'Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010
Mandurić I. Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010
I. Mandurić, "Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:645010