Rendulić, S. (2020). Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić, Sabina. "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić, S. (2020). 'Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
Rendulić S. Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521
S. Rendulić, "Korištenje vizualnih sadržaja kao sredstava u izgradnji brend imidža : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:496521