Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kovačić, A. (2019). Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić, Ana. "Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić, Ana. "Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić, A. (2019). 'Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić A. Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
A. Kovačić, "Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785