diplomski rad
Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima

Marina Mikić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Mikić, M. (2016). Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, Marina. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić, M. (2016). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

Mikić M. Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533

M. Mikić, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u razvijanju odnosa s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:364533