Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo
Citirajte ovaj rad
Lelić, A. (2019). Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927
Lelić, Antonija. "Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927
Lelić, Antonija. "Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927
Lelić, A. (2019). 'Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927
Lelić A. Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927
A. Lelić, "Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927